30 day photography challenge – Day 30

Day 30 – Self-portrait

De laatste dag alweer en wat vond ik deze challenge leuk. Je leert met je camera werken, creatief te zijn en te kijken naar hoe anderen het doen. Nu wil ik een foto challenge voor elke maand maken, geen 30 dagen maar een aantal foto’s per maand.

One thought on “30 day photography challenge – Day 30

  1. Bedankt voor je reactie op mijn blog ^^ Ik ga vandaag beginnen met het fotografieproject. Het is bij jou echt heel leuk geworden. Ben benieuwd naar je fotografie challenges per maand, misschien dat ik die ook wel ga doen (:

Ik lees jullie reactie graag

