Bobble make water better

Al een tijdje wil ik hem hebben en langzaam zie je hem op meerdere blogs opduiken. Zondag was het zover mijn zus heeft hem voor me gehaald bij de Bijenkorf. Mijn Bobble. Ik heb een roze en een blauwe filter. Hij is echt super vrolijk en ik hoef geen flesjes meer te kopen of te hergebruiken. Het filter kan je 300 keer gebruiken dat is gewoon zo’n lange tijd maar ja ik wou wel twee kleuren hebben. Mijn zus heeft er ook een gekocht met een zwart filter en een groene om te wisselen.

Ik lees jullie reactie graag

