Inspiratie voor week 21 van 2011

Sinds van de week heb ik mijn “eigen verzameldatabase” en wat is dat fijn. Zie ik wat leuks hup één druk op de knop en hij is toegevoegd aan de map die ik wil. Langzaam aan vul ik hem aan dus op dit moment staat er nog niet veel maar al wel leuke dingen zoals; knipkunst, want it, DIY, Fashion, For the home, Nice words and books worth reading. Je kan andere mappen van mensen volgen maar ook alle mappen van een persoon volgen. Sommige zullen nu al weten waar ik het over heb namelijk Pinterest

Ik lees jullie reactie graag

