Inspiratie voor week 4 van 2011

Schoenen zijne er in alle soorten en maten. Maar wat als je je “oude” schoenen nog zo lekker vindt lopen maar niet meer helemaal leuk vindt. Daar hebben ze dus wat leuks op gevonden; een clip voor op je schoenen.

Dit zijn mijn favorieten en ik wil gaan kijken welke ik vindt passen bij mijn schoenen die voor af en toe wel een leuke accessoire kunnen gebruiken. Ik ga ze niet kopen maar zelf proberen te maken en zal ze uiteraard laten zien .

Ik lees jullie reactie graag

