Mijn inspiratie voor week 52

De laatste week van 2010 alweer, de tijd vliegt voorbij en we kunnen hem jammer genoeg niet even stil zetten zodat we van sommige momenten nog even wat langer kunnen genieten.

Dit is mijn laatste inspiratie overzicht voor dit jaar en ik heb zitten nadenken wat is een mooie afsluiting voor 2010 maar dat is enorm lastig te bedenken dus gewoon wat erg mooi vind

Enorm leuke tasjes van een boek en gemaakt van een tijdschrift.
Erg leuk om misschien eens zelf proberen te maken.
Voor deze week is het niet veel dus als laatste deze leuke diadeem 
en nu weer snel verder met de bergen strijk die op mij staat te wachten.
Ik lees jullie reactie graag

