Lauren Conrad – Style

Vorige week kwam mijn zus terug uit Amerika. Ik was super blij om haar weer te zien maar ik wist ook wat ze bij zich had en daar was ik ook enorm blij mee. Ze had hem gevonden het boek Style van Lauren Conrad maar wel in een harde kaft versie. Hij is mooi en heeft leuke tips en de foto’s van haar zijn zo mooi.
Vernieuwend is het niet maar omdat zij het geschreven heeft is het leuk want het is geschreven hoe ze normaal praat. Ik moest het gewoon hebben altijd trouw naar laguna beach en the hills gekeken totdat Lauren weg ging en dat vond ik zo jammer.

O.jah en waarom ik heb uit Amerika wou hebben nou bij bol was hij eerst veel duurder volgensmij 29 euro en nu staat er van 19 voor 17 euro maar dan nog ben ik gelukkig goedkoper uit geweest want 29 euro had ik er niet aan uit gegeven hoe graag ik hem ook wou dan maar even wachten.

Ik lees jullie reactie graag

