101 things in 1001 days update

Even een update over mijn 101 dingen in 1001 dagen
Nr 14 50 films kijken die ik nog nooit heb gezien
1. The Social Network, een film over Facebook
Vandaag heb ik deze film gekeken naar aanleiding van het bericht bij Annemerel
Mijn interesse had ze gewekt, het is een makkelijk kijkende film, maar niet echt heel boeiend.

Gelukkig hebben ze er een beetje een verhaal omheen gebouwd want anders lijkt het me erg saai 
om alleen maar de verwijten naar elkaar te horen. Zit wel een goede les in de film; zet nooit iets 
kwetsend of verwijtend over iemand anders op het internet want later zal het wel weer bij je terug komen.

  

Nr 71 Mijn nagels laten doen

Gisteren heb ik mijn nagels laten doen 
en wat is dat leuk om naar te kijken. 
Het is wel even wennen maar ik vindt het 
heel mooi geworden. Debby van Dtwenty
heeft het gedaan.
Ik lees jullie reactie graag

