Mijn inspiratie voor week 44

Mijn weekelijkse inspiratie is ook een beetje een to do list geworden.
De dingen die ik vind waaronder de tuturials maak ik vaak ook die week of niet al te lang erna.
Nu mijn inspiratie voor deze week.
Dit zijn een paar afbeeldingen uit mijn inspiratieboek
  • De foto met de sleutel komt uit Margriet het oude gevoel wat de foto geeft is een warm en comfortabel gevoel
  • De foto met de tekst en de strik heb ik zelf gemaakt. Eronder heb ik allemaal verschillende strikken geplakt
  • De laatste snap shot is van Gallo Family ik vind de kleuren en compositie super ik ben naar hun website gegaan en  I love it gallofamily ik zou zeggen neem zelf ook eens een kijkje
Dus deze week ga ik mijn inspiratieboek updaten en ik moet nog een mooie cover draaien

Op veel blogs kom ik een topic tegen dat heet 101 things in 1001 days
en nu wil ik mijn eigen lijst maken. Ik ben nu bij nummer 30 van mijn lijst 
en wil proberen hem van de week af te hebben en met de lijst te starten
Een paar plaatjes die ik deze week online (veel op etsy) heb gevonden en me inspireren
De blauwe vlinders zijn van Hipandclavicle  Chaiv maakte de witte vlinders
Het doosje komt van de blog van  Heather  (er is een  download op haar website)
I love  Jessica Jones DIY tutorials dus weer een nu paperclips in de vorm van een hartje
en de laatste van mrsPriss etsy shop preppy felt bows
Vandaag heb ik 10 diadeems gekocht zodat ik ze leuk kan versieren hoe ik dat wil
met een bloem, kraaltjes of een strik. Ik moet mijn inspiratieboek updaten,
mijn 101 things in 1001 days lijst aanvullen, nieuwe inspiratie vinden.
Veel te doen en meestal veel te weinig tijd. Dus voor nu Fijn dag
en wanneer ik een nieuwe creatie heb zal ik hem posten.
Ik lees jullie reactie graag

