Diadeem met een strik

Gisteren was ik aan het lezen en klikken bij verschillende blogs en vond ik Mrs Priss 
Ik vindt het hartstikke mooi wat ze maakt en ze laat het ook goed zien met foto’s
hoe het gemaakt moet worden

Dus ik gisteren gelijk aan de slag gegaan en natuurlijk vandaag gelijk gedragen.
Ik ben alleen niet helemaal tevreden met de kleuren die ik gebruikt heb
maar ik moest het doen met wat ik op dat moment had.
Ik ga zeker nog een paar maken en ook de andere dingen van haar site.
One thought on “Diadeem met een strik

Ik lees jullie reactie graag

